Снігурівської районної ради

Миколаївської області

ЛАСКАВО ПРОСИМО!

Раді вітати Вас на сайті нашого освітнього закладу!

Школа моя - країна знань! Країна мрій і сподівань. Двері відкрий в дитинства світ. Не зупиняй мрії політ! (З шкільного Гімну)

Життя колективу – це тисячі й тисячі найнесподіваніших і найтонших доторків до людини.
(В.Сухомлинський)
Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Снігурівської районної ради Миколаївської області введена в експлуатацію 14 вересня 1965 року рішенням виконкому Снігурівської районної ради депутатів трудящих № 295 від 14 вересня 1965 року .
Олександрівська школа — це заклад:
• що виконує замовлення особистості бути конкурентоспроможною в суспільстві з ринковою економікою, уміти планувати стратегію власного життя, орієнтуватись у системі найрізноманітніших суперечностей і неоднозначних цінностей, визначати життєве кредо та життєвий стиль;
• педагогічної підтримки й захисту вихованця;
• культури життєвого самовизначення, культури життя;
• де діяльність дитини постійно супроводжується ситуацією успіху;
• де реалізуються ідеї особистісно зорієнтованої педагогіки;
• педагогічної гармонії.
Виховання самодостатньої життєво грамотної особистості, яка здатна реалізувати свої потенційні можливості за будь-яких умов і забезпечити продуктивність як власної життєдіяльності, так і середовища, в якому вона життєдіє. Саме тому колектив визначив напрям роботи через вивчення та провадження в життя проблемної теми:

"Формування цілісної системи знань через розвиток пізнавальної активності учнів та виховання суспільно-активної особистості".

Управління
Управління навчально-виховним процесом у школі здійснюється на основі принципів плановості, демократизації, оптимізації, перспективності й забезпечує поетапний розвиток педагогічної системи.
У школі реалізується філософія сучасного менеджменту, формується механізм людських взаємин, головними цінностями якого є моральність, інтелект, естетика стосунків, цінність творчості, діловитості.
Положення, що містяться в Концепції школи, конкретизовані в Статуті школи, планах роботи закладу, науково-методичної ради, шкільних предметних методичних об’єднань.
Безпосереднє керівництво здійснюється директором. Управління педагогічним і навчально-виховним процесом у школі базується на основі принципів творчого підходу, ініціативи і співпраці всіх суб'єктів управлінської системи, плановості, демократизації, гуманізації, наукової організації праці, психологічного забезпечення. У школі діють органи громадського самоврядування: загальні збори (конференція), Рада школи.
Управління якістю освіти здійснюється на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу. Головними показниками якості педагогічної діяльності є особистісні показники розвитку кожного конкретного учня.

Основними функціями управління школою є:
 інформаційно-аналітична;
 мотиваційно-цільова;
 планово-прогностична;
 організаційно-виконавча;
 контрольно-діагностична;
 регуляційно - корекційна.
В управлінні школою широко застосовуються інформаційні технології. Використовуються поширені та власні програми комп’ютеризації управлінської діяльності.
Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – це навчальний заклад, у якому працюють професійний творчий педагогічний колектив, відкритий для інновацій.
Педагогічна діяльність організовується з метою надання професійної допомоги батькам ростити, виховувати, розвивати, навчати дітей, формуючи майбутню інтелектуальну еліту українського суспільства, що складається з соціально компетентних і успішних особистостей.
Педагогічна діяльність здійснюється для батьків, яким важливо сьогодення і майбутнє своїх дітей і які розділяють цінності школи.
Школа надає освітні послуги для задоволення усіх категорій населення («школа для всіх»):
 державний стандарт освіти;
 універсальний профіль навчання;
 допрофільна підготовка;
 вивчення англійської, російської мов;
 індивідуальне навчання хворих дітей;
 допомога в навчанні дітей екстернатом;
 реалізація методики «рівний - рівному»;
 виконання обласної програми «Створення єдиного інформаційного простору».
Усю діяльність школи реалізують вчителі, які:
1. Поділяють ідеї Концепції школи.
2. Здатні залучати учнів до усвідомленого оволодіння знаннями та стимулювати їх творчу діяльність.
3. Мають високий рівень фахової підготовки, впроваджують сучасні інноваційні та інтерактивні технології.
4. Виключають авторитарність у відносинах з учнями, поважають їхнє право на власний погляд. Мають високі моральні якості.

Школа в районі є опорною з питання сучасних підходів до управління навчальним закладом «Розвиток моделі управління навчальним закладом». На базі школи проводяться навчання новопризначених керівників шкіл. Молодим керівникам презентується система роботи управління та керівництва навчальним закладом. Директор школи Завгородня Р.В. брала участь у обласному конкурсі відеоматеріалів «Педагогічний досвід освітян регіону - 2008» в номінації «Інноваційні підходи в управлінні навчальним закладом» та стала його лауреатом.

Досвід роботи керівника школи Завгородньої Р.В. вивчається Миколаївським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти.

Питання? Відповідь!

Питання відсутні
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.