|
Збірка-звіт за 2015-2016 навчальний рік представлена cіма розділами, у кожному з яких об’єднані форми методичної роботи, організовані спеціалістами науково-методичного центру, заходи, здійснені спеціалістами управління освіти та діяльність дошкільних навчальних закладів міста. Їх зміст розкриває істотні сторони підвищення професійної компетентності педагогів та впливає на формування основних показників освітнього процесу. Ефективність та якість заходів забезпечена діючою структурою методичної роботи, яка модельована на основі проектного підходу з урахуванням аналізу актуальних питань діяльності дошкільних навчальних закладів, методичної служби, замовлень педагогів, вимог директивних документів, що регламентують діяльність дошкільної галузі освіти; на світоглядних і методичних засадах відкритості та безперервності процесу професійного пізнання.
Шановні колеги! Для перегляду розділів збірки, завантажте їх для перегляду або на свій комп'ютер. ЗМІСТ ВСТУП ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДІЛ 1. Деякі акценти функціонування та розвитку дошкільної освіти Миколаєва у 2016-2017 навчальному році ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДІЛ 2. Експериментальна діяльність, участь у міжнародних, всеукраїнських, обласних проектах, семінарах, конференціях, форумах ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДІЛ 3. Семінари, тренінги, методичні об’єднання, школи як форми професійного навчання ЗАВАНТАЖИТИ Розділ 4. Висвітлення досвіду професійної діяльності педагогів дошкільних навчальних закладів ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДІЛ 5. Конкурси, виставки, фестивалі професійної майстерності ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДІЛ 6. Методична підтримка спеціалістів, які працюють в спеціальних групах ЗАВАНТАЖИТИ РОЗДІЛ 7. Психологічний супровід ЗАВАНТАЖИТИ
Виставка-презентація досягнень дошкільних навчальних закладів “Дошкілля Миколаєва” 6-7 вересня 2016 року На базі Будинку вчителя спеціалістами Миколаївського науково-методичного центру в рамках серпневої виставки педагогічної творчості „Освіта Миколаєва” відбулася виставка-презентація досягнень дошкільних навчальних закладів “Дошкілля Миколаєва” у 2015-2016 навчальному році. На виставці представлені навчально-методичні розробки керівників та вихователів-методистів; навчально-дидактичні посібники, ігри за номінаціями; фотоекспозиція; банери, які висвітлюють напрями роботи закладів та технології, що впроваджені в освітній процес. Навчально-методичні розробки керівників та вихователів-методистів висвітлюють досвід закладів щодо управлінської діяльності, організації різноманітних методичних заходів, розробки планування освітнього процесу тощо. Свої роботи представили ДНЗ №№1, 12, 23, 29, 60, 78, 82, 84, 106, 131, 141, 144, 148. Також представлені всеукраїнські фахові видання “Дошкільне виховання”, “Вихователь-методист дошкільного закладу”, “Практика управління дошкільним закладом”, “Методична скарбничка вихователя”, “Музичний керівник”, “Палітра педагога”, Дитячий садок “Фантазії вихователя”, на шпальтах яких надруковано 23 роботи педагогів ДНЗ №№ 5 (2), 20, 29, 50, 84, 92 (3), 103 (2), 106, 115, 139, 141 (2) та методистів НМЦ формі статей та конспектів, сценаріїв різних видів освітньої діяльності. Ці роботи є результатом грунтовної підготовки та проведення міських методичних об’єднань, майстер-класів, шкіл тощо. У цьому навчальному році вихователі самостійно обирали номінацію навчально-дидактичних посібників та ігор відповідно до освітніх ліній, окреслених у Базовому компоненті дошкільної освіти: “Особистість дитини (валеологія, БЖД)”, “Дитина в соціумі (родинно-побутова компетенція; соціально-комуникативна компетенція)”, “Дитина у природному довкіллі”, “Дитина у світі культури (предметний світ, музична, образотоворча, театралізована діяльність)”, “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”, “Мовлення дитини”. Яскраві, варіативні, виготовлені із різних матеріалів навчально-дидактичні посібники та ігри презентували педагоги 45 ДНЗ №№17, 50, 60, 66, 67, 69, 71, 75, 83, 93, 95, 127, 101, 111, 121, 130, 131, 133, 134, 1, 2, 5, 22, 29, 52, 53, 68, 70, 74, 92, 94, 99, 115, 128, 141, 7, 12, 20, 23, 48, 72, 77, 117, 123, 143. Важливо, що біля більшості посібників були представники цих закладів, які могли продемонструвати особливості їх використання. Учасники виставки зазначають, що участь у виставці-презентації сприяє · поповненню власного досвіду щодо розробки та використання ігор, · вправлянню в умінні презентувати мету, правила та особливості їх проведення, · виявленню уміння захопити грою своїх колег, дітей та батьків, · накопиченню враження для нових творчих педагогічних ідей. Щороку в рамках виставки проводиться конкурс на кращий навчально-дидактичний посібник, гру. Переможці обираються її відвідувачами за більшістю голосів. Цей рік став більш складним у визначенні кращих, що пов’язано із різноманітністю якісних робіт. З результатами конкурсу педагоги познайомляться наприкінці вересня. ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ВИСТАВКУ... ФОТО ВИСТАВКИ
У збірці висвітлена діяльність управління освіти, науково-методичного центру, дошкільних навчальних закладів міста за 2014-2015 навчальний рік у напряму формування інноваційної культури керівних та педагогічних кадрів. Робота презентована у таких розділах як-от: забезпечення наукового супроводу управлінської та освітньої діяльності шляхом організації семінарів, майстер-класів з науковцями-авторами ефективних технологій, методик, провідними фахівцями-тренерами; участь в експериментальній діяльності, міжнародних, всеукраїнських проектах, семінарах, конференціях; організація та проведенні шкіл, майстер-класів, семінарів для різних категорій фахівців, методичних об’єднань педагогів; участь у конкурсах, виставках, фестивалях; актуалізація питань національно-патріотичного виховання, тощо. Шановні колеги! Для перегляду розділів збірки, завантажте їх на свій комп'ютер. Титульний, укладачі, зміст збірки ЗАВАНТАЖИТИ
Деякі акценти функціонування та розвитку дошкільної освіти Миколаєва у 2014-2015 навчальному році РОЗДІЛ 1. Науковий супровід управлінської та освітньої діяльності (організація семінарів, майстер-класів, з науковцями-авторами ефективних технологій, методик; провідними фахівцями-тренерами) РОЗДІЛ 2. Участь в експериментальній діяльності, міжнародних, всеукраїнських, обласних проектах, семінарах, конференціях РОЗДІЛ 3. Організація та проведення шкіл, майстер-класів, семінарів для різних категорій фахівців РОЗДІЛ 4. Удосконалення організації та змісту методичних об’єднань педагогів РОЗДІЛ 5. Конкурси, виставки, фестивалі професійної майстерності РОЗДІЛ 6. Актуалізація питань національно-патріотичного виховання РОЗДІЛ 7. Висвітлення досвіду діяльності
У збірці висвітлено діяльність управління освіти, науково-методичного центру, дошкільних навчальних закладів міста Миколаїв за 2013-2013 навчальний рік у таких напрямах як: здоров’я та фізичний розвиток; розвиток основ художньо-естетичної та морально-етичної культури; пізнавальний та мовленнєвий розвиток; іноваційна діяльність; презентація досвіду; співпраця зі школою; методична служба дошкільного навчального закладу. ВСТУП Розділ І. Деякі акценти функціонування та розвитку дошкільної освіти Миколаєва у 2013-2014 навчальному році Розділ ІІ. Основні напрями, ефективні кроки та результати роботи з керівниками та педагогами дошкільних навчальних закладів міста Миколаїв у 2013-2014 навчальному році І НАПРЯМ ЗДОРОВ’Я ТА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ІІ НАПРЯМ ІІІ НАПРЯМ МОВЛЕННЄВИЙ ТА ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ІV НАПРЯМ ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ V НАПРЯМ ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ VІ НАПРЯМ СПІВПРАЦЯ ЗІ ШКОЛОЮ VІІ НАПРЯМ МЕТОДИЧНА СЛУЖБА ДНЗ
|
||