/Files/images/pedpreca.jpg

ЛАСКАВО ПРОСИМО!

Комунальний дошкільний навчальний заклад №11

/Files/images/с.jpg

ШАНОВНІ ДРУЗІ!
Щиро вітаємо Вас на нашому сайті!

/Files/images/Заведующая.jpg
Сьогодні очікування суспільства пов'язані насамперед з формуванням життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої особистості, на що й націлює Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років "Дитина".
Починати цей процес треба з дошкільного дитинства. І розв'язати цю проблему має педагог - вихователь, людина із сучасним світоглядом, гнучка, творча особистість, здатна на переосмисленя традиційних функцій педагогічної діяльності, реалізацію прогресивних ідей.

Завідувач
Шилкіна Олена Вікторівна

Педагоги нашого садка не стоять на місці, відчувають нові життєві тенденції і йдуть у ногу з часом, вони люблять свою роботу, дітей, творчі, винахідливі, небайдужі.
Дитина приходить у життя як гість–
вона інша, невідома людина.
Ми раді їй, ми на все готові заради неї,
ми любимо її, ми щасливі
бачити її такою, якою вона є.

/Files/images/den_znan/FotorCreated.jpg

Дошкільний навчальний заклад №11 „Веселка” м. Вознесенська відкрився у 1968 році. Рік за роком складалася система навчально-виховної роботи дитячого садка. Педагоги закладу і зараз в постійному пошуку шляхів оновлення, вдосконалення педагогічного процесу: адже одне з головних завдань – формування творчої особистості.

Творчий підхід дає можливість педагогічному колективу досягти випереджувального розвитку дітей, що забезпечує їх успішне навчання в школі.

У дошкільному закладі функціонує 5 груп, з них груп:
І молодша - від 2 до 3 років
ІІ молодша - від 3 до 4 років
Середня - від 4 до 5 років
Старша - від 5 до 6 років

Веселкове життя у нашому садочкуundefined













/Files/images/7057.gif

Основні завдання дошкільного закладу


1. Задовольняти потреби громадян в здобутті дітьми дошкільної освіти. 2. Створювати сприятливі умови для виховання, навчання, збереження і зміцнення здоровя дітей дошкільного віку. 3. Фомувати здоровий спосіб життя (фізичний, психічний, духовний, соціальний). 4. Розвивати творчі здібності та інтереси дітей.

/Files/images/7057.gif

ЗАВДАННЯ, ЯКІ СТОЯТЬ ПЕРЕД ПЕДАГОГАМИ:


*особистісно-орієнтований підхід до навчання, що базується на любові й повазі до дитини, зверненні до її внутрішнього світу, опорі на її сили, внутрішній потенціал, розвиток творчої особистості;
*формування у дошкільників національного менталітету: позитивних та моральних якостей і почуттів;
*проведення організаційних форм фізичного виховання на високому рівні для забезпечення рухової активності дітей та достатньої якості виконання ними гімнастично-танцювальних вправ;
*досконалення педагогіки співробітництва в організації та проведенні різних видів діяльності (ігрової, трудової, навчальної);


/Files/images/7057.gif

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:

- музична зала;
- спортивна зала;
- кабінет психолога;
- сенсорна кімната
- фізіотерапевтичний кабінет;
- методичний кабінет.

/Files/images/7057.gif

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАШОГО ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ:

- завідувач;/Files/images/11114.jpeg
- музичний керівник;
- медична сестра;
- психолог;
- 7 вихователів;
- методист;
- лікар.

/Files/images/7057.gif
Методична робота в педагогічному кабінеті – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми. У методичному кабінеті зібраний довідковий матеріал, методична і художня література, ілюстрації, різні наочні і дидактичні посібники, іграшки, зразки демонстраційних і роздаткових матеріалів, конспекти занять і розваг, описи дидактичних ігор, діафільми, грамзаписи. Вони систематизуються за основними розділами програми. У кожному розділі матеріали добираються за віковою групою відповідно до програмних завдань.



Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності. Належна увага приділяється впровадженню якісно нових і новітніх форм навчання. Чільне місце у змісті методичної роботи дошкільного закладу посідають питання теорії і методики дошкільного виховання.
/Files/images/урок.jpg/Files/images/DSCN0579.JPG
Увага до дитини, турбота про її розвиток, здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу. У дитячому закладі іде пошук психологічних засад інтеграції різних видів діяльності дитини. Розроблені конспекти інтегрованих занять для кожної вікової групи, виготовлені методичні посібники до них.

/Files/images/IMG_0417.JPG

Девіз нашого садка!

Дитячий садок - це ми й дітвора!
Дитячий садок - це промінь добра!
Дитячий садок - це радість і сміх!
Дитячий садок - це безліч потіх!
Дитячий садок - це скринька бажань!
Дитячий садок - це горішок знань!
Дитячий садок - це наше життя!

Хай квітне завжди його майбуття!

/Files/images/DSCN0382.JPG

/Files/images/7414.gif

Новини

Календар

Попередня Вересень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930