Новинки в освіті

Page1
logo-9-03-185
uoin
moippo

Календар
Архіви

postheadericon меню на 26.10.17.

76256707

postheadericon меню на 25. 10. 17

4_oformlenie_menyu_v_detskom_sadu

postheadericon Роль дорослих у корекційній логопедичній роботі з дітьми

 

Всі прекрасно знають про те, що деякі діти починають ходити і говорити раніше, ніж інші, і звичайно це нікого не хвилює, а медицина це вважає нормальним явищем. Якщо по досягненню дворічного віку дитині важко розмовляти,  не розуміє розмови, або ковтає звуки чи додає інші – це ознака порушення розвитку або захворювання. В цей момент треба без зволікання звернутися до фахівця в області логопедії для необхідної терапії. Логопед зможе визначити, чи йде мова про затримку в розвитку дитини або існують розлади, які вимагають спеціалізованої допомоги. Логопедія – це дисципліна, яка охоплює вивчення, профілактику, діагностику, контроль та лікування розладів мови і спілкування. Розлади мовлення можуть бути різними і їх багато :

  • затримка в розвитку мови,
  • дислалія – відсутність вміння правильно вимовляти звуки, відповідно віку,
  • дислексія – часткове або повне відсутність розуміння мови,
  • дісфемія (заїкання),
  • діслозія – труднощі у вимові звуків у зв’язку з анатомічними дефектами мовного апарату, а також порушення мови у психічних хворих і аутистів.

Причини порушення мови можуть бути найрізноманітнішими: втрата слуху, неврологічні порушення, пошкодження головного мозку, розумова відсталість, анатомічні дефекти губ, неба, ротової порожнини, перевантаження голосових зв’язок і ін . Встановити наявність порушень мови потрібно якомога раніше. Це дозволе провести ранню діагностику причин, що обов’язково позитивно позначиться на можливості його одужання і корекції мовлення.

Для того, щоб попередити різноманітні недоліки у звуковикові необхідна  профілактична робота з боку дорослих, які оточують дитину в сім’ї.

  1. Стежте, щоб мовлення оточуючих було неквапним, плавним, правильним і чітким.
    2. Звертайте увагу на те, щоб дитина говорила, достатньо широко відкриваючи рот, не поспішаючи і не дуже голосно.
    3. Не допускайте прискореного мовлення дітей. Таке мовлення нерідко свідчить про підвищену збудженість, слабкість нервової системи.
    4. Застерігайте малюків від психічних і фізичних травм, бурхливих проявів гніву і радощів.
    5. Не вимагайте промовляти складні фрази, незнайомі і незрозумілі слова, завчати дуже багато віршів, складних за змістом та формою.
    6. Частіше читайте дитині, просіть переказувати прочитане, вивчайте з нею прості вірші, розмовляйте і виправляйте, коли дитина говорить неправильно.
    7. Не навантажуйте дітей зайвими враженнями, які викликають у них емоційне перенапруження.

Картинки по запросу картинки логопедія

postheadericon Громадський контроль за організацією харчування дошкільників в ДНЗ у вересні 2017 року

Затверджую

Завідувач  ДНЗ№5

Маслова Л.І.

 

 

Акт

Від 26.09.2017

 

Ми, комісія у складі: сестра медична старша Посторонко Л.В., сестра медична Мазур І.Г., Телятник В.А., комірник,  представники від батьківської громади: Ряба Л.М., Плигачова В.Р., Корчагіна Ю.Ю., Колесніченко О.Ю., Смертенюк І.І., Полуніна С.А., Чорна С.М., Гасюк Т.С., Єфімова В.О..

Здійснили адміністративно-громадський контроль за організацією харчування дітей в ДНЗ, якістю продуктів харчування, умовами їх зберігання.

Перевіркою встановлено, що станом на 26.09.2017  у коморі знаходиться:

  • Печінка ялович.– 13,06 кг.
  • Повідло– – 8,85 кг.
  • Сухофрукти – 7,65 кг.
  • Чай – 0,4 кг.
  • М’ясо свиняче – 18,52кг.

Під час перевірки виявлено, що на всі продукти є сертифікати якості, вага відповідає зафіксованій у книзі складського обліку, продукти відповідають вимогам якісних характеристик, дотримується «товарне сусідство» продуктів харчування, добові проби наявні. Технологічне обладнання в робочому стані. Приміщення харчоблоку, комори, овочесховища утримуються відповідно до санітарно-гігієнічних вимог.

 

Даний факт засвідчуємо підписами:

Посторонко Л.В.

Мазур І.Г.

Телятник В.А.

Ряба Л.М.

Плигачова В.Р.

Корчагіна Ю.Ю.

Колесніченко О.Ю.

Смертенюк І.І.

Полуніна С.А.

Чорна С.М.

Гасюк Т.С.

Єфімова В.О..

postheadericon меню на 23.10.17.

4_oformlenie_menyu_v_detskom_sadu

postheadericon На добраніч, малюки!

Усі батьки знають, як важко ввечері дитину покласти спати. Не слід забувати, що найкращий дитячий сон – навіяний традиційним ритуалом: казкою на ніч, розмовою з мамою, грою з татом.

Причини, чому діти не хочуть засинати, старі, як світ, і зазвичай прості: денні переживання, виявлення протесту або фізичне небажання спати. Тому ритуал підготовки до сну слід починати задовго до потрібного моменту і в один і той же час, привчаючи до цього з раннього віку. У кожній сім’ї можливий свій сценарій на основі того, який пропонують психологи.

   Дія перша: спокійна розмова про те, як у дитини пройшов день. Виговорившись, отримавши пораду, малюк почуватиметься комфортно поряд із люблячими людьми.

   Дія друга: тато або мама можуть погратися з дитиною у спокійну гру. А тимчасом потрібно провітрити дитячу кімнату до 18 градусів.

   Дія третя: корисно викупати дитину перед сном – тепла ванна розслаблює і заспокоює. Обов’язково дитині треба вмитись і почистити зуби, а потім одягнути піжаму.

   Дія четверта: діти дуже люблять, щоб батьки прочитали їм казку або книжку на ніч, заспівали колискову пісеньку.

Установлено, що після таких сімейних вечорів дітям сняться гарні сни, і малюки виростають добрішими і спокійнішими.

Практичний психолог Богульська І.М.

1391170993-9983

postheadericon Чудова поїздка в зоопарк до міста Миколаєва

14.10.2017 вихованці групи “Ладушки” зі своїми батьками та педагогами групи відвідали миколаївський зоопарк. Незабутня зустріч  з цікавими та екзотичними тваринами залишила яскраві емоції у  дітей  та дорослих.

img-c6926875928590ad91059dd824a1207f-v

 

p71014-110738 Читать далее »

postheadericon Інтерактивне заняття “Розвиток творчих здібностей педагогів”

20.10.2017 відповідно до плану роботи клубу відбулося чергове засідання, метою якого було  виявлення рівня  знань педагогів про поняття «творчість», «творча особистість»; створення сприятливого мікроклімату в колективі; розвиток мотивації вихователя до самовдосконалення.

Під час засідання педагоги  спробували вийти за рамки звичайних бачень за допомогою  методу правопівкульного малювання. Це своєрідна терапія, яка допомагає не тільки повірити в себе, а й легше приймати рішення.

Правопівкульне малювання

Обладнання: рамка,планшет (скрепка), листок А-4, ¼ листка А-4, 4 пензлі різної величини, гуаш, стакан з водою, серветки.

Хід вправи:

  1. Беремо широкий пензлик, вмочаємо його в воду, далі в білу гуаш і грунтуємо згори донизу та знизу догори, не боїмося вийти за межі, відкладаємо пензлик в сторону.
  2. Беремо сухий трішки менший пензлик, вмочаємо його в улюблену фарбу і робимо раз, два, три (крапочки), вимиваємо пензлик, витираємо його серветкою і повторюємо так тричі (причому кожен наступний колір повинен вас радувати, вимиваємо пензлик, витираємо його серветкою і відкладаємо.
  3. Знову беремо широкий пензлик, вмочили трішечки у водичку, далі у білу фарбу і розтягуємо зліва навправо, на одному місці декілька разів не зупиняємось.
  4. Перевертаємо планшет з малюнком, беремо ще тонший пензлик, вмочили в улюблений колір (наприклад, фіолетовий) і малюємо ніби струмочок, тут він розтікається з одного джерела, утворюючи струмочки.
  5. Знову перевертаємо планшет, беремо тоненький пензлик, вмочаємо у білу фарбу і робимо півколо, трішечки вище робимо ще одне півколо, між цими двома лініями робимо короткі лінії.
  6. Знову беремо середній пензлик ( той, що малювали крапочки), зелену фарбу і відбиваємо до пухнастості: внизу трішки менше, збоку трішечки більше і тепер цією ж фарбою робимо так само на дереві.
  7. Беремо два світліших кольори і так само відбиваємо де-не-де на зеленому.
  8. Доповнюємо небесним світилом (за власним визначенням часу доби).
  9. Тоненьким пензликом можна домалювати пташку.
  10. Готову роботу можна помістити в рамку і відчути себе справжнім майстром.

Цей метод є доступним, починаючи від 3-х років і до безкінечності. Він не лише розвиває праву півкулю головного мозку, а й розкриває творчі здібності та інтуїцію. Допомагає покращити свій емоційний стан як дорослим, так і малюкам.

img_20171020_133635

img_20171020_141208

img_20171020_141420

postheadericon Соціальний паспорт сімей ДНЗ ясел – садка №5 комбінованого типу “Золота рибка” станом на 01.09.2017

 

 

Соціальний стан Станом на 01.09.2017
багатодітних сімей 12
дітей-інвалідів -
діти що знаходяться під опікою 2
дітей-чорнобильців -
дітей з малозабезпечених сімей 10
неповні сім’ї 44
cім’ї переселенців із Донецької та Луганської області 1
діти, батьки яких є учасниками АТО 2

 

 

postheadericon Графік роботи консультативного центру ДНЗ ясел – садка №5 комбінованого типу “Золота рибка” на 2017-2018 н.р.

Консультативний центр працює з понеділка по п’ятницю:

 

Спеціаліст Дні тижня
що консультує понеділок вівторок середа четвер п’ятниця
Вихователь – методист Козак С.І. 13.00 – 14.00 - - - -
Вчитель – логопедТараненко В.М. 12.00 – 12.30 12.00 – 12.30 12.00 – 12.30 12.00 – 12.30 12.00 – 12.30
Практичний психологБогульська І.М. 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00 13.00 – 14.00
Вихователі 2 молодшої, середньої, старшої З «А» - - - - 13.00 – 14.00
Сестра медична старшаПосторонко Л.В. - - - 13.00 – 14.00 -
Сестра медична ортоптисткаКльован С.В. - - - 13.00 – 14.00 -

 

Підпишись на оновлення сайта. Отримуй нові статті на пошту:

Календар свят та подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Секс шоп Купить мед. справки