Табунщик Світлана Іванівна (МДПІ ім.. В. Г. Белінського,
спеціаліст вищої категорії, заступник директора з виховної роботи).
Гарбуз Валентина Олександрівна (заступник директора з господарчої
роботи).
Соціально-психологічна служба школи:
Соціальний педагог – Фодченко Маргарита Миколаївна
Одеський Національний Університет ім. І. І. Мєчникова
Час роботи: понеділок – п’ятниця з 08.00 до 17.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
Практичний психолог – Лутінська Інна Анатоліївна
Кіровоградський соціально - педагогічний інститут " Педагогічна Академія" 1999 р.
Час роботи: понеділок – п’ятниця з 08.00 до 17.00
Обідня перерва з 12.00 до 13.00
Науково-методична тема школи на 2015-2020 р.р.:
"Використання сучасних методів організації навчально - пізнавальної діяльності учнів з метою підвищення ефективності уроку та рівня навчальних досягнень учнів"
Спрямованість методичної роботи
(за КОНЦЕПЦІЄЮ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ЮЖНОУКРАЇНСЬКІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І – ІІІ СТУПЕНІВ №1)
Успіх
становлення і розвитку сучасної школи значною мірою визначається
знаннями, творчим потенціалом, професійною майстерністю і загальною
педагогічною культурою її працівників.
У
сучасних умовах незмірно підвищується значення творчості і професійної
компетентності в роботі вчителів, адже саме від творчого та
компетентного підходу до організації навчально-виховного процесу в
навчальному закладі та розв’язання тих складних і багатогранних
завдань, які стоять сьогодні перед педагогами, значною мірою залежить
ефективність педагогічної праці, якість навчально-виховного процесу .
Формування
вчителя як творчої та компетентної особистості, здатної до створення
якісно нового, значущого в плані педагогічної діяльності, - одне з
найважливіших завдань сучасної науки і практики. Тому методична робота
школи передбачає таку систему заходів, яка спрямована на
розвиток творчих якостей вчителя, удосконалення його професійної
компетентності, підвищення кваліфікації і педагогічної майстерності.
Методична
робота в школі – це цілісна система підвищення науково-теоретичного і
загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної майстерності
педагогів, формування у них готовності до самоосвіти, саморозвитку.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ЗМІСТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- поглиблення знань теорії і проблем навчання та виховання;
- опанування методологічними і теоретичними основами відповідної галузі науки;
- опанування методикою викладання предмета;
- підвищення рівня загальної культури;
-
вивчення і використання в практиці сучасних досягнень
психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду,
розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків педагогів;
-
систематичне вивчення й аналіз навчальних планів, програм,
підручників, посібників, нормативних та інструктивних документів,
методичних рекомендацій, визначення конкретних шляхів їх реалізації з
метою підвищення якості навчально-виховного процесу, проведення уроку,
факультативних та інших занять, позакласної та позашкільної роботи;
-
вивчення та аналіз стану викладання, рівня і якості знань, умінь і
практичних навичок та вихованості учнів, виявлення труднощів у
засвоєнні ними програмового матеріалу;
-
підготовка і проведення заходів, спрямованих на вдосконалення
навчально-виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня учнів,
іх вихованості;
-
надання практичної допомоги педагогічним кадрам у розв’язанні
актуальних проблем навчання і виховання учнів, підвищення їх фахової
майстерності, психолого-педагогічної підготовки в оволодінні сучасною
методикою викладання і виховання учнів.
Структура методичної роботи визначається
залежно від потреб учителів того чи іншого фаху, на основі кількісно і
якісного аналізів педагогічних кадрів, стану навчально-виховного
процесу та вирішення найбільш актуальних проблем роботи школи. З метою
активізації пізнавальної діяльності вчителя великого значення надається
використанню як традиційних форм роботи, так і нетрадиційних.
Координаційним органом методичної роботи є методична рада, яка розглядає та оцінює найважливіші положення розвитку школи;
- аналізує хід і результативність роботи учнів і педагогів;
- організовує роботу з підвищення професійної майстерності вчителів;
- проводить моніторинг науково-методичної діяльності вчителів, який спонукає педагогів до успіху, самоаналізу й самопізнання.
Організаційні форми методичної роботи в школі:
Індивідуальні:
- самоосвіта;
- наставництво;
- консультації,
Колективні:
а) постійно діючи шкільні методичні комісії вчителів:
- української мови і літератури, російської мови і світової літератури;
- математики та інформатики;
- іноземних мов;
- історії і правознавства;
- природничих дисциплін;
- фізичного виховання;
- початкової школи та ГПД;
- трудового навчання та образотворчого мистецтва;
- класних керівників.
б) постійно діючий психолого-педагогічний семінар з актуальних питань навчально-виховного процесу:
- психологічний семінар, семінар - тренінг;
- теоретичний семінар щодо науково - методичної теми школи;
- дидактичний тренінг на базі методичних комісій.
в) періодичні заходи:
- педагогічні читання;
- методичні оперативні наради;
- педагогічні виставки;
- групові консультації для малодосвідчених вчителів;
- конкурси року вчителів;
- предметні тижні.
У 2015-2016 навчальному році в ЮЗШ № 1 організовано 27 класів, в яких навчаються 632 учні. Згідно типових навчальних планів Міністерства освіти і науки України в кожному класі забезпечується вивчення всіх обов`язкових предметів. В школі створено один клас з вивченням двох іноземних мов, 8 класів з вивченням російської мови, один клас з
поглибленим вивченням математики, один універсальний клас та один
технологічний. На заняття в поза урочний час додатково виділено 28
годин варіативної частини на проведення факультативних
занять з іноземної мови, української мови, інформатики, суспільних
наук, географії, біології хімії і креслення та 18,5 годин на додаткові
заняття з предметів в основній та старшій школі. У початковій школі
організована робота двох груп продовженого дня.
На базі школи учні початкової та основної школи в позаурочний час відвідують гуртки Станції Юних Техніків різних профілів.