ankara escort bayan,ankara escort,escort bayan,beylikdüzü escort,ataşehir escort,ankara escort,rus porno,çankaya escort,kartal escort,beşiktaş escort,mecidiyeköy escort,
Департамент освіти і науки Миколаївської облдержадміністарції — 29 жовтня 2014 року відбулася колегія департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації
Колегія

29 жовтня 2014 року відбулася колегія департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації

050f75915d96506fc563020ed0b6ab22

 

 

 

 

 

 

   

   29 жовтня 2014 року відбулася колегія департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації, на якій розглянуто такі питання:

  1. Роль педагога в посиленні патріотичного виховання в навчальних закладах Миколаївської області
  2. Виконання державного замовлення ПТНЗ області на підготовку робітничих кадрів.
  3. Про підготовку навчальних закладів до безаварійної роботи в осінньо-зимовий період 2014/2015 навчального року.
  4. Реалізація компетентнісного підходу на уроках музичного, образотворчого мистецтва та інтегрованих курсів «Мистецтво», «Художня культура»»
  5. Стан виконавської дисципліни та роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року.

І. Роль педагога в посиленні патріотичного виховання в навчальних закладах Миколаївської області

   Українська нація сформувалася навколо трьох основних ідей: гідність, свобода, майбутнє. Нагальною потребою часу є посилення патріотичного виховання молоді.

27 жовтня 2014 року Міністр освіти і науки України Квіт Сергій Миронович затвердив план заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді (наказ №1232 від 27 жовтня 2014 року).

   Саме навчальний заклад має стати для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України, а педагог – зразковим прикладом громадянина, готового самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єднанню українського народу та встановленню громадянського миру й злагоди в суспільстві.

   Головною тенденцією патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до Батьківщини, держави, народу, нації. Системний підхід у патріотичному вихованні має базуватися на цінностях духовної культури українського народу.

У доповіді названі основні документи у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління.

2014/15 навчальний рік розпочався з першого уроку «Україна – єдина країна», що було єдиним патріотичним початком нового навчального року в навчальних закладах Миколаївської області.

У плани виховної роботи навчальних закладів області введений цикл Уроків мужності, як фундамент формування в дітей та молоді сучасної національної ідентичності на кращих прикладах мужності та звитяги, виявлених нинішніми захисниками Батьківщини.

У області активізована діяльність педагогів щодо посилення патріотичного виховання учнів. Із цією метою проведені благодійні акції та ярмарки, тематичні лінійки, дискусії, флеш-моби, святкові концерти та зустрічі з учасниками АТО.

У навчальних закладах області оформлені куточки, стенди, де розміщена інформація про земляків військовослужбовців, що захищають територіальну цілісність нашої держави.

Шкільні бібліотеки області організували тематичні книжкові виставки «Краса та велич символів державних», «Україна – єдина країна».

Робота щодо організації патріотичного виховання учнів висвітлюється на сайтах закладів освіти, у засобах масової інформації.

Велику роль у патріотичному вихованні учнів відіграють заходи щодо

увічнення пам’яті героїв-патріотів, які загинули за незалежність і цілісність України. У навчальних закладах області встановлені 7 меморіальних дощок:

Проводиться також робота щодо присвоєння 3 навчальним закладам області імен героїв, що навчалися в них та загинули за незалежність і територіальну цілісність України.

Необхідно продовжити роботу в навчальних закладах щодо вшанування пам’яті випускників, загиблих (померлих) під час АТО: розповідати про героїчні вчинки випускників, які виступили на захист незалежності та територіальної цілісності України, встановлювати меморіальні дошки, проводити години пам’яті, уроки мужності тощо.

Високої активності набуває волонтерський рух.

Надання допомоги українським воїнам, родинам учасників АТО, тимчасовим переселенцям зі Сходу та Автономної Республіки Крим – основні завдання, що ставлять перед собою волонтери.

Педагогічні, учнівські колективи, громада не залишаються байдужими до людської біди. Проводяться благодійні акції зі збору одягу, взуття, предметів першої необхідності, продуктів, коштів на лікування поранених. У більшості випадків допомога є адресною.

Для допомоги учасникам АТО, пораненим військовослужбовцям, які знаходяться на лікуванні в лікарнях та шпиталях, навчальними закладами області, органами управління освітою зібрано 1 млн. 671 тис. 048 грн. благодійних коштів.

Із квітня 2014 року департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації, відповідними відділами (управліннями) освіти райдержадміністрацій (міських рад) надається допомога батькам-переселенцям із Автономної Республіки Крим та м. Севастополя у вирішенні питань, пов’язаних із зарахуванням їх дітей до закладів освіти. І це «рука допомоги» тим українцям, які опинилися в складній життєвій ситуації.

Влаштування дітей до закладів освіти області з Донецької та Луганської областей відбувається з червня 2014 року.

Станом на 21 жовтня 2014 року до навчальних закладів області влаштовані 1 587 дітей-переселенців.

Департаментом освіти, науки та молоді проведена попередня робота щодо започаткування в межах нашої області таких проектів: «Ланцюг поколінь», «Дитячий оберіг для воїна», «Приєднайся до дня довкілля – посади калину».

Сьогодення потребує подолати педагогічні стереотипи на основі переходу від окремих напрямів виховання до розроблення, проектування й моделювання перспективних виховних систем закладів освіти.

У основі цієї системи – ідея патріотизму має бути акумулюючим стержнем!

Нині в Україні школа має виховувати соціально адаптовану та громадсько орієнтовану особистість, яка своє майбутнє тісно пов’язує з життям рідного краю. Саме громадсько активна школа включає в урочну та позаурочну діяльності реальне життя, створюючи тим самим єдине поле громадянсько-патріотичного виховання не лише учнів, а й усіх учасників освітнього процесу. У результаті відбувається комплексне, системне виховання громадянина, патріота рідного краю.

З метою організації патріотичного виховання учнівської молоді в умовах загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів необхідно в кожному закладі розробити:

1. Концепцію патріотичного виховання в закладі.

2. План проведення заходів патріотичного спрямування.

У процесі розробки цих стратегічних документів для навчальних закладів запропоновано взяти до уваги методичні рекомендації «Роль педагога в посиленні патріотичного виховання в навчальних закладах Миколаївської області», розроблені МОІППО за дорученням департаменту освіти, науки та молоді.

Для підвищення якості викладання предмета «Захист Вітчизни» у навчальних закладах та військово-патріотичного виховання молоді кабінети необхідно укомплектувати навчальною зброєю, муляжами зброї та боєприпасів, засобами індивідуального захисту.

Необхідно посилити співпрацю між загальноосвітніми навчальними закладами та військовими комісаріатами з питань підбору педагогічних кадрів для викладання предмета «Захист Вітчизни» та підвищувати їхній професійний рівень, проводити навчально-польові збори на базі військових частин із учнями та вчителями.

Аби молоде покоління було справжніми патріотами нашої країни, необхідно активізуватипатріотичне виховання в навчальних закладах області шляхом реалізації таких форм роботи:

-               проведення в позаурочний час дитячих та молодіжних ігор, таких, як всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»), військово-спортивна гра «Патріот»;

-               сприяння створенню та діяльності військово-патріотичних об’єднань, молодіжних та дитячих центрів творчості, фізкультурно-спортивних і туристських клубів;

-               пропагування кращих здобутків українського суспільства в різних сферах, виховання почуття гордості громадян за свою Батьківщину;

-               активізація діяльності історичних клубів у школах, гімназіях, ліцеях, коледжах, де учні (студенти) матимуть можливість глибше ознайомитися зі сторінками нашої історії, відчути самобутність і неповторність культури представників усіх націй, які становлять українську політичну націю;

-               проведення «Дня цивільної оборони» учнів та ознайомлення з основними зразками техніки й озброєння Збройних Сил України, формування початкових навичок користування ними, підвищення фізичної загартованості в інтересах підготовки до захисту Вітчизни; відпрацьовування практичних дій учнів, вихованців і працівників навчальних закладів щодо захисту свого життя та здоров’я в умовах виникнення надзвичайних ситуацій, проведення тренувальної організованої евакуації;

-               проведення екскурсій до музеїв військових частин, установ, підприємств, вищих навчальних закладів, зустрічей із ветеранами війни, праці та військової служби;

-               здійснення пошукової роботи, походів місцями бойової слави;

-               проведення акцій із метою впорядкування меморіальних комплексів, пам’ятників, братських могил, інших поховань захисників Вітчизни;

-               розробка і започаткування проектів щодо виховання учнів у дусі патріотичного обов’язку, готовності до військової служби та захисту України, повазі до чинного законодавства та засад демократичної, правової держави.

Немає жодного району, навчального закладу в області, що не взяв би участі у волонтерському русі, у проведенні благодійних акцій, допомозі співвітчизникам.

Створити і зміцнити державу можуть громадяни, які люблять свою країну, свій народ і готові самовіддано служити їх інтересам. Життя і щастя кожної людини значною мірою залежить від долі Батьківщини, яка гарантує їй особисту безпеку, створює умови для праці й відпочинку, захищає її соціальні інтереси. Почуття патріотизму є найвищою та найсильнішою духовною силою людини, що спонукає її до активної життєвої позиції. А це на сьогодні вкрай важливо.

ІІ. Виконання державного замовлення ПТНЗ області на підготовку робітничих кадрів.

У Миколаївській області збережено мережу професійно-технічних навчальних закладів, які здійснюють підготовку кваліфікованих робітників для потреб економіки регіону. Це 28 ПТНЗ державної форми власності, з яких: 4 вищі професійні училища, 21 професійний ліцей відповідного профілю та 2 філії, 3 професійно-технічних училища, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України. З них 3 ПТНЗ фінансуються за рахунок державного бюджету, 25 ПТНЗ – за рахунок міжбюджетних трансфертів.

За даними аналізу стану виконання обсягів державного замовлення протягом 3-х останніх років по молодшим спеціалістам спостерігається незначне зменшення виконання плану обсягів державного замовлення; по кваліфікованим робітникам виконання обсяг державного замовлення у загальній кількості значно зменшилося:

у 2012 році обсяги державного замовлення на підготовку робітничих кадрів до ПТНЗ області по молодшим спеціалістам виконано стовідсотково – 151 особа, по кваліфікованим робітникам – 5949 осіб, що склало 96 % від запланованих обсягів державного замовлення;         

фактичні обсяги виконання ПТНЗ області державного замовлення 2013 року на підготовку робітничих кадрів та молодших спеціалістів склали: по молодшим спеціалістам - 91,3 %; по робітничим кадрам – 84,3%;

у 2014 роціобсяги виконання ПТНЗ державного замовлення на підготовку склали: по молодшим спеціалістам – 179 осіб (97 %); по робітничим кадрам – 4633 особи (79 %) .

Незважаючи на складну демографічну ситуацію у державі в цілому та в області, ряд ПТНЗ протягом останніх років успішно справляється з виконанням плану обсягів державного замовлення на підготовку кваліфікованих робітників (молодших спеціалістів). Якщо 2013 року виконали державне замовлення на 90 - 100 % 10 навчальних закладів: Миколаївський професійний машинобудівний ліцей, ВПУ № 21, державні навчальні заклади ««Миколаївське вище професійне училище технології та дизайну» та «Первомайський професійний промисловий ліцей», Вознесенський, Надбузький професійні аграрні та Березнегуватський професійний ліцеї, ПТУ № 42, філії Надбузького та Маринівського професійних аграрних ліцеїв, то 2014 року кількість таких ПТНЗ зменшилася і обсяги державного замовлення виконано таким чином:

державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» - 240 (100%); Миколаївський професійний суднобудівний ліцей імені Героя Радянського Союзу В.О. Гречишникова – 210 (100%); Миколаївський професійний ліцей – 155 (100%); Вознесенський професійний аграрний ліцей – 180 (100%); державний навчальний заклад «Баштанський професійний ліцей» - 160 (123%); Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва - 380 (97%); Миколаївський професійний промисловий ліцей – 165 (97%); державний навчальний заклад «Первомайський професійний промисловий ліцей» - 290 (94%); професійно-технічне училище № 17 – 68 (91%); професійно-технічне училище № 42 - 135 (90%);

з 90% до 80% від запланованого обсягу:

Новоодеський професійний аграрний ліцей – 145 (85%); Арбузинський професійний аграрний ліцей – 128 (85%); Маринівський професійний аграрний ліцей – 229 (84%); Єланецький професійний аграрний ліцей – 113 (84%);

з 80% по 70% від запланованого обсягу: державний навчальний заклад «Южноукраїнський професійний ліцей» - 114 (76%); Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу – 190 (77%); професійно-технічне училище № 33 – 62 (78%); Снігурівський професійний ліцей – 142 (79%); Кривоозерський професійний аграрний ліцей – 174 (73%); Казанківський професійний аграрний ліцей – 114 (76%);

з 70% по 60% від запланованого обсягу:

Вище професійне училище суднобудування м. Миколаєва – 132 (65%); Березнегуватський професійний ліцей – 96 (64%); Вознесенський професійний ліцей – 114 (63%); державний навчальний заклад «Вище професійне училище № 7 м. Миколаїв» - 146 (61%);

з 60% і нижче від запланованого обсягу:

Миколаївський професійний машинобудівний ліцей – 194 (59%); Миколаївський професійний ліцей будівництва та сфери послуг – 121 (59%); Надбузький професійний аграрний ліцей – 314 (58%); Миколаївський професійний ліцей сфери послуг – 122 (56%);

Стан виконання державного замовлення на підготовку молодших спеціалістів у ПТНЗ області:

Вище професійне училище суднобудування м. Миколаєва – 15 (100%);

Вище професійне училище № 21 м. Миколаєва - 94 (94%);

Державний навчальний заклад «Миколаївське вище професійне училище технологій та дизайну» - 70 (100%).

Відповідно, професійно-технічним навчальним закладам, у яких відсоток виконання обсягів державного замовлення низький, слід більш зважено підходити до формування обсягів, враховуючи демографію, можливості навчального закладу, наявність професій, які в меншій мірі користуються попитом.

Чинним законодавством передбачено формування державного замовлення з урахуванням середньострокового прогнозу потреби у фахівцях на ринку праці, який складається за участю центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та соціальних партнерів.

Одним із критеріїв відбору виконавців державного замовлення є погодження проектних показників обсягу державного замовлення з регіональними центрами зайнятості, з місцевими органами управління освітою.

Департамент робить акцент на важливості для ПТНЗ поліпшення співпраці з роботодавцем, укладення договорів. Адже участь будь-якого навчального закладу у всеукраїнському конкурсі на умовах жорсткої конкуренції значно зменшить шанси на успішне здійснення прийому за державним замовленням.

Тут є певні проблеми. Найбільш об’єктивну оцінку якості надання освітніх послуг формує роботодавець. Але не існують або не діють реальні механізми взаємовигідного партнерства професійної освіти з регіональними ринками праці й об’єднаннями замовників кадрів. Підвищенню зацікавленості підприємств, організацій, інших соціальних партнерів сприяла би тісна співпраця, формування сталих взаємозв’язків із замовниками кадрів.

Вважаємо, що прийняття нормативних актів, які б стимулювали участь роботодавців у підготовці робітничих кадрів, або в частині скасування податків на прибуток підприємств, або дотації на створення умов для виробничого навчання та виробничої практики безпосередньо.

Проблемним залишається питання невідповідності освітньо-кваліфікаційного рівня підготовки учнів ПТНЗ та підготовки учнів ПТНЗ за державними стандартами та вимогами до кваліфікаційних рівнів на підприємствах.

Нестабільність оплати праці учнів під час виробничого навчання та виробничої практики в умовах виробництва, спрямовано переважно на швидке отримання прибутків, а не вкладання інвестицій у підготовку кваліфікованих кадрів. Між тим, ПТНЗ щороку співпрацюють із підприємствами та формують перелік підприємств, на яких учні проходитимуть виробничу практику. Відповідно до Переліку підприємств, що надають робочі місця для проходження учнями, слухачами професійно-технічних навчальних закладів виробничого навчання та виробничої практики у 2013/2014 н.р., 1395 підприємств надали 7259 робочих місць учням ПТНЗ для проходження виробничої практики.

Невирішеною залишається проблема закріплення за випускниками ПТНЗ першого робочого місця. Назріла необхідність внесення змін до існуючого механізму стимулювання роботодавців за перше робоче місце через органи освіти, а не тільки центри зайнятості.

Роботодавець сьогодні – це не тільки державний сектор, тому відчувається вплив «тіньової» економіки там, де відсутній сталий державний сектор економіки: галузі сільського господарства, сфери послуг, громадського харчування, будівництва. В тіньовому порядку працевлаштування випускник ПТНЗ отримує заробітну плату набагато більшу, ніж легально на виробництві. Потрібно переглянути механізм забезпечення випускників ПТНЗ першим робочим місцем.

Об’єктивним показником якості професійної підготовки є рівень працевлаштування випускників ПТНЗ. Департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації щорічно аналізується стан працевлаштування випускників ПТНЗ. Моніторинг потреби роботодавців області у робочій силі дає можливість визначити потребу в кваліфікованих кадрах та регулювати обсяги підготовки. Згідно з даними моніторингу працевлаштування випускників ПТНЗ 2012 року, із 4095 опитаних випускників (77% від випуску) працевлаштовано 3526 осіб (85,4% від кількості анкетованих випускників).

Протягом січня – лютого 2014 року здійснено моніторинг працевлаштування випускників 2013 року. Згідно з даними моніторингу працевлаштування випускників ПТНЗ 2013 року із 4141 опитуваних випускників (69,4 % від випуску) працевлаштовано 3360 осіб (81 % від кількості анкетованих випускників).

При формуванні державного замовлення департамент враховує інформаційні дані, які надає державна служба зайнятості. Слід відзначити, що формування державного замовлення на підготовку робітників для всіх галузей і окремих регіонів з урахуванням статистики центру зайнятості - це вивчення і фіксація поточної ситуації, а не отримання прогнозу на 2 – 5 років.

Професійно-практична підготовка учнів відіграє важливу роль у діяльності ПТНЗ, тісно пов’язана з успішним виконанням обсягів державного замовлення та сприяє престижу навчального закладу. Виробнича діяльність повинна здійснюватись у тісному поєднанні з виготовленням корисної продукції та наданням послуг. Подальший розвиток навчально-виробничої діяльності ПТНЗ сприяє оволодінню учнями професійними даними, вміннями та навичками, є додатковим джерелом фінансування навчального закладу, що набуло актуальності за умови відсутності фінансування на державному рівні.

За результатами звітності ПТНЗ з навчально-виробничої діяльності за останні 3 роки (2011-2013р.р.) обсяг виготовлення продукції та надання послуг зменшився на 3,4 млн. грн., що становить 50% у порівнянні з 2011 роком і продовжує падати.

За І півріччя 2014 року обсяг виготовленої продукції та наданих послуг у ПТНЗ області склав 1,79 млн. грн.

Обсяг навчально-виробничої діяльності у 2013 році в середньому по області на один ПТНЗ складає 126,8 тис. грн. на рік

Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій стає новим освітнім стандартом.Впровадження ІКТ в освітню діяльність здійснюються через стандартні та спеціалізовані програми, педагогічні програмні засоби, навчальні е-mail-проекти, соціальні сервіси Веб 2.0, телекомунікаційні форми тощо.

В ПТНЗ області функціонує 36 комп’ютерних класів. У цілому навчальні заклади забезпечені 1035 сучасниними комп`ютерами, що в середньому становить 34 комп`ютери на один навчальний заклад.

Одним із важливих показників рівня комп`ютеризації є кількість учнів на один комп`ютер. Станом на 01.10.2014 року для ПТНЗ області цей показник становить близько 13 учнів/комп`ютер. До мережі Інтернет підключено 100% навчальних закладів. Із 23 гуртожитків ПТНЗ 16 забезпечені мережею Інтернет.

Крім стаціонарних комп`ютерних класів більшість ПТНЗ області мають мобільну систему: ноутбук, мультимедійний проектор, цифрову фото- та відеоапаратуру тощо. Це дає змогу користуватися нею в будь-якому кабінеті чи майстерні на будь-якому уроці.

Важливою умовою успішного виконання обсягів державного замовлення поряд з вивченням регіонального ринку праці є здійснення навчальними закладами профорієнтаційної роботи. Профорієнтаційна робота ПТНЗ здійснюється під час вступної кампанії за допомогою ЗМІ та Інтернет-ресурсів. Проводяться Дні відкритих дверей, під час яких громадяни безпосередньо ознайомлюються з умовами навчання у конкретному закладі, «Ярмарки професій» разом із центрами зайнятості, виставки, «круглі столи», конференції серед випускників загальноосвітніх шкіл.

Вагомим помічником у профорієнтаційній роботі навчального закладу є сайт. Якісний сайт є найкращою сучасною візиткою, містить корисну, актуальну інформацію для зацікавлених осіб, у тому числі абітурієнтів, батьків, роботодавців. Станом на 25 жовтня 2014 року 28 ПТНЗ області із 30 мають власні Інтернет-сайти.

Щороку ПТНЗ м. Миколаєва беруть участь у спеціалізованій виставці «Освіта», під час проведення якої випускники ЗОШ та громадяни м. Миколаєва отримують вичерпну інформацію про мережу ПТНЗ.

З метою проведення серед молоді профорієнтаційної роботи в ефірі телеканалу «Миколаїв», «ТАК-ТВ» висвітлюються актуальні питання сучасного стану та перспектив розвитку професійно-технічної освіти у Миколаївській області, співпраці ПТНЗ з роботодавцями, проблем і шляхів їх вирішення. На обласному телерадіоканалі «Миколаїв» запроваджено програму на державне замовлення «Твоя справа», в рамках якої знято короткометражні фільми про функціонування 14 ПТНЗ. Роботу у цьому напрямку розпочато з інтерв’ю з директором департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації Мельніченком В.В. «Нові горизонти професійно-технічної освіти».

Традиційно щороку НМЦ ПТО у Миколаївській області проводяться обласні конкурси професійної майстерності серед педагогічних працівників ПТНЗ, семінари, учнівські олімпіади з базових дисциплін, обласні олімпіади з спеціальних дисциплін, конкурси учнівської творчості та конкурси фахової майстерності серед учнів ПТНЗ, залучаються учні ПТНЗ до навчання в Миколаївському територіальному відділенні МАН України.

Не менш важливим для успішного виконання державного замовлення є регулювання і контроль з боку департаменту підготовки кваліфікованих робітників. 2013/2014 навчального року проліцензовано 64 робітничі професії. Зменшено ліцензований обсяг в 5 ПТНЗ на 270 осіб, анульовано 25 робітничих професій, які не користуються попитом на ринку праці. На запит роботодавців проліцензовано та надаються освітні послуги за 12 новими професіями. Так, започатковано підготовку кваліфікованих робітників з нових професій, зокрема: «адміністратор», «опоряджувальник будівельний», «електромонтер з експлуатації розподільних мереж», «контролер енергонагляду», «оператор лінії у виробництві харчової продукції (виробництво напоїв)», «монтажник гіпсокартонних конструкцій» та інших.

Також ПТНЗ запропоновано розглянути можливість відкриття нових інтегрованих та комплексних професій: «муляр, штукатур, монтажник гипсокартонніх виробів»; «продавець продовольчих товарів, декоратор вітрин»; «електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, водій автотранспортних засобів категорії «С»; «майстер ресторанного обслуговування, робітник з комплексного обслуговування будинків»; «кухар, кондитер, адміністратор (господар залу)»; «продавець продовольчих, продавець непродовольчих товарів, адміністратор (господар) залу»; «офіціант, адміністратор (господар) залу».

Враховуючи вищезазначене, слід наголосити, що як для успішного функціонування навчального закладу так і для успішного виконання обсягів державного замовлення кожний ПТНЗ повинен мати власну стратегію розвитку, а тому з цим завданням може справитися лише директор - успішний менеджер, який може нестандартно мислити, не боїться нових проектів, нововведень, є авторитетом для свого педагогічного колективу. Адже рівень та успіх навчального закладу багато в чому залежить саме від його керівника. У зв’язку з цим у березні 2014 року вперше здійснено атестацію керівників ПТНЗ, визначено вимоги до діяльності керівника ПТНЗ в умовах сьогодення. Атестацію керівників ПТНЗ та заступників буде продовжено у 2014/2015 навчальному році.

Також протягом 2013/2014 навчального року атестовані ПТНЗ: Державні навчальні заклади «Баштанський професійний ліцей» та «Первомайський професійний промисловий ліцей», професійно-технічні училища №№ 17, 33, Арбузинський професійний аграрний та Снігурівський професійний ліцеї.

З метою раціонального використання матеріально-технічного, кадрового та фінансового ресурсів змінено тип Южноукраїнського професійного машинобудівного ліцею, професійно-технічних училищ № 9 та № 22 відповідно у державні навчальні заклади «Южноукраїнський професійний ліцей», «Баштанський професійний ліцей» та «Первомайський професійний промисловий ліцей».

Важливим чинником забезпечення якісної освіти та відповідного забезпечення галузей економіки кваліфікованими робітничими кадрами у 2014/2015 навчальному році має стати формування оптимальної мережі ПТНЗ. При цьому важливим завданням залишається збалансування обсягів підготовки, занятості та попиту в розрізі кожного регіону на робітничі кадри, збереження контингенту учнів та педагогічного персоналу. Потребує узгодженої оптимізації мережа діючих ПТНЗ з урахуванням розвитку економіки та регіональних ринків праці.

ІІІ. Про підготовку навчальних закладів до безаварійної роботи в осінньо-зимовий період 2014/2015 навчального року.(Островський)

Департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації, відділами (управліннями) освіти райдержадміністрацій (міських рад), директорами закладів освіти проведено організаційні заходи щодо вчасної та якісної підготовки закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2014/2015 років.

Для підготовки закладів освіти до безаварійної роботи в період 2014-2015 навчального року видані відповідні накази департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації, розроблені та затверджені «Плани заходів з підготовки навчальних закладів до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 року». Призначені відповідальні особи, які здійснюватимуть контроль за реалізацією заходів з підготовки закладів до роботи в опалювальний період та скороченням споживання паливно-енергетичних ресурсів.

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 10.04.2014 № 84-р «Про заходи з підготовки об'єктів теплопостачання і теплоспоживання до роботи в 2014-2015 року» з метою вчасної та якісної підготовки закладів освіти до нового навчального року та до роботи в осінньо–зимовий період 2014-2015 років, впровадження енергозберігаючих технологій, скорочення споживання паливно-енергетичних ресурсів департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації, відділами та управліннями райдержадміністрацій (міських рад) було визначено перелік першочергових робіт, які потребують невідкладного виконання, проведено огляди будівель, споруд та інженерних мереж, видано наказ по департаменту від 07.05.2014 № 315 «Про підготовку закладів освіти області до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років», департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації видано накази від 08.08.2014 № 499 «Про затвердження антикризових заходів», від 25.09.2014 № 585 «Про запобігання виникненню надзвичайних ситуацій у разі несприятливих погодних умов», направлено лист - роз'яснення щодо розрахунку економії та механізму впровадження заходів, проводиться співбесіди з директорами закладів щодо економії енергоресурсів, моніторинг стану готовності закладів освіти до роботи в осінньо - зимовий період.

Станом на 20 жовтня поточного року до роботи в осінньо-зимовий період підготовлено будівлі 549 (100%) загальноосвітніх та 576 (100%) дошкільних навчальних закладів, 515 (99%) котельних та топкових загальноосвітніх та 369 (100%) дошкільних навчальних закладів. По готовності будівель складено відповідні акти, по готовності теплового господарства акти переважною більшістю відділів освіти узгоджені з інспекцією Держенергосбереження. Однак не узгоджені з інспекцією Держенергозбереження акти про готовність до опалювального сезону загальноосвітніх навчальних закладів Казанківського і Доманівського районів.

Як недолік - незадовільне вирішення питання щодо заміни вузлів обліку природного газу. Із 23 закладів освіти, в яких поточного року передбачалось провести заміну вузлів обліку газу, проведено заміну в 11, або 48 %.

З метою скорочення обсягів споживання природного газу проведено оптимізацію навчально-виховного процесу, на шестиденний режим роботи переведено загальноосвітні навчальні заклади у 14 районах області.

В закладах освіти обласного підпорядкування природним газом опалюється 14 закладів та установ, 12 професійно технічних закладів, які фінансуються із обласного бюджету. Заклади готові до опалювального сезону, за виключенням Казанківського професійного аграрного ліцею, в якому проводиться заміна вузлів обліку природного газу в топкових.

Вугіллям опалюється 179 загальноосвітніх та 104 дошкільні навчальні заклади.

Централізовано опалюється 87 дошкільних та 95 загальноосвітніх навчальних закладів. Станом на 20 жовтня готові до опалювального сезону 96% закладів освіти, у 7 закладах лічильники тепла здані на повірку.

На електроопаленні в області працює 38 дошкільних та 43 загальноосвітні навчальні заклади. До роботи в осінньо-зимовий період готові всі електрокотельні.

На недостатньому рівні проводиться робота по забезпеченню навчальних закладів автономними джерелами живлення та їх готовності до роботи в умовах низьких температур. Альтернативні види енергії впроваджуються повільно, крім декількох навчальних закладів.

Недостатньо висвітлюється хід опалювального процесу в засобах масової інформації (газети, сайти тощо)

На жаль, є ще випадки, коли для обігріву приміщень використовуються електроприлади з відкритими нагрівальними елементами, що може стати причиною пожеж. Тому необхідно заборонити використання таких обігрівачів. Не скрізь на належному рівні технічний стан гуртожитків і спалень, необхідно провести утеплення вікон, дверей. Не всі спальні і гуртожитки забезпечені автономними джерелами живлення (аварійного освітлення).

Не скрізь проводиться роз’яснювальна робота щодо правил безпечної поведінки під час можливих надзвичайних ситуацій та аварій в умовах осінньо-зимового періоду.

Слід взяти до відома, що керівники навчальних закладів є начальниками цивільного захисту, тому в разі настання надзвичайного стану вправі самостійно вирішувати питання поводження і організації роботи в такий період. Доповісти всім по вертикалі про ситуацію і приймати рішення, а не чекати розпоряджень зверху.

Вирішення всіх цих питань дасть змогу забезпечити безаварійну роботу закладів освіти в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

IV. Реалізація компетентнісного підходу на уроках музичного, образотворчого мистецтва та інтегрованих курсів «Мистецтво», «Художня культура»»

На порядку денному колегії департаменту освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації обговорено питання щодо реалізації компетентнісного підходу на уроках музичного, образотворчого мистецтв та інтегрованих курсів «Мистецтво», «Художня культура».

Доповідач Бєлова Ірина Михайлівна, заступник директора з науково-педагогічної роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, наголосила на тому, що компетентнісний підхід у художньо-естетичній освіті – інноваційний напрям, що дає змогу вчителю не просто навчати за новими програмами, а й виховувати, творчо застосовуючи нові принципи освіти нового покоління, формуючи в учнів ключові компетентності (уміння вчитися, загальнокультурну, громадянську, здоров'язбережувальну, соціальну, інформаційно-комунікаційну). Загальнокультурна компетентність як провідна є визначальною саме для мистецької освітньої галузі та реалізується через такі галузеві компетенції, як етнокультурна, полікультурна, культурно-дозвіллєва.

Близько 35 років в області зберігаються й розвиваються позитивні результати дослідно-апробаційної роботи по введенню в навчальні заклади авторських моделей художньо-естетичної освіти учнівської молоді. За підтримки районних і міських методичних кабінетів, інституту педагогічні колективи загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області (Жовтневий, Березнегуватський, Снігурівський райони, м. Миколаїв) виступили авторами соціально-педагогічної ініціативи по створенню культурно-освітніх проектів. На основі гнучкого моделювання ввели до навчальних планів шість дисциплін мистецького напряму («Музичне мистецтво», «Образотворче/візуальне мистецтво», «Хореографія», «Основи театру і кіно», «Художня культура України», «Художня культура світу»), органічно пов`язані з позакласною художньою діяльністю учнів. Тобто миколаївці ще тоді були готові до нових освітніх стандартів.

Виховати унікальну особистість, духовно багату і свідому, вольову, здатну приймати рішення на засадах високої моралі та культури в умовах мінливого, динамічного життя, може тільки педагог-новатор.

Новітенденціївоновленнізмісту освіти, поява авторськихпрограм, методик навчаннята виховання, удосконалення традиційних ірозвитокінноваційних освітніх технологій, дослідно-експериментальна роботавобластізконструюваннянарегіональномурівні педагогічних,художньо-естетичних моделей, мобільність обласногометодичногоактиву, творчих групсприялиствореннюнаМиколаївщині у 2007 році Всеукраїнськоїшколиметодичногодосвіду, що проводиться на нашій землі сім років поспіль. Поява інноваційної моделі науково-педагогічного, методичного спілкування надало новийімпульсрозвиткутворчоїініціативи, професійного партнерствапедагогів. Усе цесталоможливимза підтримки таактивної участіМіністерстваосвіти інауки,молоді таспорту України, Лабораторії естетичноговиховання ІнститутупроблемвихованняНАПНУкраїни, Інститутуінноваційнихтехнологійі змістуосвіти.

Близько100учасників ізчисла авторів навчальних програм, підручників, науковців, методистів, учителів-практиків експериментальнихнавчальнихзакладівУкраїнипрацюютьуШколінад створеннямцілісноїмоделіхудожньо-естетичного виховання. послідовно здійснюючи реформування художньої освіти учнів на засадах нової педагогічної ідеї.

Досягнення педагогів нашої області в питаннях художньо-естетичної освіти та виховання, багаторічні творчі зв'язки закладів освіти сприяли створенню на Миколаївщині Міжнародної школи методичного досвіду.

Відкриття Школи викликало великий інтерес у педагогічної громадськості. Це відкриває шлях до співпраці, обміну ідеями, творчими планами та досвідом інноваційної діяльності в області полікультурного виховання.

Проведені в рамках роботи Міжнародної школи майстер - класи, доповіді-презентації спеціалістів, стали стимулом для обговорення компетентнісного підходу на уроках музичного, образотворчого мистецтв та інтегрованих курсів «Мистецтво», «Художня культура». Такий захід є прикладом реального впровадження андрагогічної моделі підготовки педагогів, що діє за принципами спільної елективної діяльності учасників, опори на їхній професійно-педагогічний досвід, мобільності, прагнення до художньо-естетичного саморозвитку і фахового самовдосконалення.

На підставі аналізу кадрового складу педагогів (58% учителів музичного мистецтва з вищою освітою, зі середньою спеціальною – 42%; кваліфікаційний склад: спеціаліст – 55%, ІІ кваліфікаційна категорія – 13%, І кваліфікаційна категорія – 16 %, вища категорія – 16%) в областізапочатковано новітні й удосконалити традиційні форми методичного зростання учителів мистецтва, серед яких:

-         досвід роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти щодо вироблення стратегії регіональної художньо-естетичної освіти (в рамках проекту ЮНЕСКО «Розвиток творчого потенціалу в ХХІ столітті»), співпраці з науковими установами України;

-         проліцензовано освітньо-професійні програми та навчально-тематичні плани підвищення кваліфікації вчителів предметів художньо-естетичної освіти, зміст яких відтворює процес упровадження компетентнісного підходу на уроках, що визначено Державними стандартами початкової, базової та повної загальної середньої освіти (організовано й проведено курси підвищення кваліфікації учителів мистецьких дисциплін при МОІППО (за 2011–2014 роки 50 груп; навчанням охоплено 2223 особи, що становить 92 % від запланованої кількості);

-         проведено обласні та міжрайонні науково-практичні конференції, круглі столи, семінари, тренінги, обласні методичні активи з питань реалізації компетентнісного підходу на уроках мистецьких дисциплін (за участі авторів навчальних програм, підручників, провідних спеціалістів Міністерства освіти і науки України, науковців Національної академії педагогічних наук України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти); навчанням охоплено за останні три роки близько 2000осіб;

-         проведено творчі групи, лабораторії, авторські майстерні, клуби з проблеми «Упровадження інноваційних художньо-педагогічних технологій на уроках мистецьких дисциплін» (близько 500 учасників);

-         започатковано обласну мистецьку студію «Цілісна модель художньо-естетичної освіти як новий етап педагогічного мислення» (120 учасників);

-         проведено майстер-класи відповідно до нових Державних стандартів загальної середньої освіти освітньої галузі «Мистецтво» з вокально-хорової роботи, хореографії, музикування, образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва (авторська техніка) з компетентностей: інтерпретаційні, вокально-хорові виконавські, інструментально-виконавські, хореографічні, художні техніки, творчі.

-         за ініціативи Міністерства освіти України, Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України Миколаївщина з 2005 року увійшла в експериментально-дослідну роботу Всеукраїнського рівня «Художньо-естетична освіта і виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі впровадження інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура». За результатами експерименту (2005–2013 роки) було створено цілісну модель художньо-естетичної освіти і виховання, розроблено інноваційну модель науково-методичного супроводу експериментальних загальноосвітніх закладів області, проведено самоаналіз компетентностей, набутих у процесі науково-дослідної та апробаційної роботи в експериментальних загальноосвітніх закладах області Всеукраїнського рівня, упроваджено інноваційні художньо-педагогічні технології в процесі викладання музичного, образотворчого мистецтв та інтегрованих курсів «Мистецтво», «Художня культура»;

-         триває експериментально-дослідна робота регіонального рівня «Упровадження комп’ютерних технологій на уроках художньо-естетичного напряму», у результаті якого учителі набувають інформаційно-комунікаційних компетентностей, упроваджують комп’ютерні, мультимедійні технології на уроках мистецьких дисциплін, розробляють електронні посібники, педагогічні програмові засоби.

Професійному зростанню учителя сприяє участь у фахових конкурсах. Лабораторією методики художньо-естетичної освіти МОІППО започатковано конкурс «Педагогічний камертон», у якому учасники продемонстрували високий професіоналізм, ґрунтовну науково-теоретичну, методичну та фахову підготовку.

І все ж, коли ми говоримо про миколаївського педагога, то констатуємо, що край талановитий, бо за 19 років існування всеукраїнського конкурсу «Учитель року» участь у змаганнях за звання заслуженого вчителя України взяли 58 учителів музичного та образотворчого мистецтва – учителів-новаторів, творчих особистостей. Освітяни нашої області гідно представляють Миколаївщину та займають друге почесне місце в рейтингу. За результатами участі у ІІІ (заключному) турі конкурсу область має абсолютного переможця, 3 лауреати та 1 дипломанта.

Показником рівня впливу особистості педагога на формування предметних компетентностей учнів із музичного, образотворчого мистецтв та інтегрованих курсів «Мистецтво», «Художня культура» й активності учнів є результати обласних турнірів, фестивалів, конкурсів.

На Миколаївщині вперше започатковано й проведено обласний турнір юних знавців музичного краєзнавства. У заключному етапі турніру взяли участь 9 команд із різних регіонів Миколаївщини (Врадіївського, Кривоозерського, Новобузького, Новоодеського, Первомайського районів, м. Вознесенська та м. Первомайська).

15 років поспіль проводиться ініційований Миколаївським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти обласний фестиваль дитячої творчості «Таланти твої, Миколаївщино», присвячений Шевченківським дням», у номінаціях «Юні композитори», «Юні вокалісти», «Юні аматори художнього слова». За останні 3 роки в обласному етапі фестивалю взяли участь близько 1000 дітей, які продемонстрували високий рівень виконання тематичних композицій, малюнків, ілюстрацій. Це є свідченням якісної підготовки до участі у фестивалі педагогічних працівників області.

V. Стан виконавської дисципліни та роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року.

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року № 73-р “Про забезпечення виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” департамент освіти, науки та молоді облдержадміністрації інформує про проведену роботу із зверненнями громадян за січень-вересень 2014 року.

Виконуючи основні вимоги Указу Президента України від 7 лютого

2008 року № 109/2008, з метою оперативного вирішення питань, порушених у зверненнях, задоволення законних вимог заявників департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації забезпечено їх своєчасний, об'єктивний, всебічний розгляд. За наслідками вирішення питань заявникам надаються письмові відповіді в установлені законодавством строки.

На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 21 лютого 2008 року № 73-р облдержадміністрації виданий наказ від 26.06.2013 №62 "Про забезпечення виконання Указу Президента Україна від 07.02.2008 № 109/2008".

Протягом січня-вересня 2014 року до департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації надійшло 237 звернень громадян (у тому числі 58 звернень від Урядової гарячої лінії), кількість яких у порівнянні з відповідним періодом 2013 року збільшилась на 18 (8%). З Міністерства освіти і науки України протягом січня-вересня 2014 року надійшло 16 звернень, що на 8 менше, ніж у відповідному періоді 2013 року, з облдержадміністрації – 118 (у т. ч. 55 звернення від Урядової гарячої лінії) (-19), безпосередньо до департаменту – 78 (у тому числі 1 звернення на «гарячу» лінію департаменту) (+27), з інших організацій – 25 (+18).

На 223 звернення надані відповідні роз'яснення, 2 – у стадії розгляду, 12 – знаходяться на контролі департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації.

Основні питання, що порушені у зверненнях, такі:

- неправомірні дії керівництва – 35 (14%);

- порушення прав учнів – 25 (10%);

- кадрові питання – 4 (1,6%);

- про зарахування на навчання, навчання, поновлення на навчанні, переведення – 27 (11%);

- про відкриття, недопущення закриття, відновлення роботи навчальних закладів – 12 (5%);

- щодо здійснення благодійних внесків у закладах освіти – 6 (2%);

- про забезпечення підвезення дітей, вчителів на навчання – 6 (2%);

- про ремонт, газифікацію, добудову – 8 (3,4%);

- про нарахування та виплату коштів – 6 (2%);

- стипендія, пенсія – 1 (0,4%);

- приватизація житла – 5 (2,1%);

- про отримання, видачу документів про освіту – 4 (1,7%);

- про працевлаштування – 14 (5,9%);

- організація харчування – 6 (2,5%);

- про покращення навчально-виховного процесу – 3 (1%);

- про надання матеріальної допомоги – 3 (1%);

- оздоровлення дітей – 10 (4%);

- питання молодіжної політики – 1 (0,4%);

- інші – 75 (30%).

Щодо категорій заявників, то це, в переважній більшості, батьки учнів, працівники закладів освіти.

У департаменті освіти, науки та молоді облдержадміністрації всі звернення розглядаються директором та його заступниками в межах їх повноважень, згідно з наказом департаменту від 26.06.2013 №64 "Про розподіл обов’язків між директором департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації та його заступниками".

Протягом січня-вересня 2014 року всього розглянуто 223 звернень (у т.ч. 57 звернень від Урядової гарячої лінії), з них:

- директором департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації – 186;

- заступником директора департаменту Каськовою Г.Л. – 30;

- заступником директора департаменту Літвін С.М. – 7.

Протягом січня-вересня 2014 року до департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації надійшло 5 необґрунтованих заяв.

Протягом січня-вересня 2014 року позитивно вирішено 33 звернення.

На виконання ст. 18 Закону України "Про звернення громадян" працівниками департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації створюються умови щодо участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

Протягом січня-вересня 2014 року звернень Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", до департаменту не надходило.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

З метою постійного контролю за організацією роботи зі зверненнями громадян у департаменті освіти, науки та молоді облдержадміністрації вживаються наступні заходи:

-   питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2013 року розглянуто на колегії департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації 26.02.2014р. Питання стану роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року заплановано розглянути на колегії департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації у жовтні 2014 року;

-   пунктом 2.4) наказу департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації від 28.02.2014 №131 питання роботи зі зверненнями громадян включено до звітів керівників навчальних закладів перед батьками та громадськістю за підсумками навчального року;

-   щокварталу питання роботи зі зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах при директорі департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації (за підсумками І кварталу – протокол від 14.04.2014 року, за підсумками І півріччя 2014 року – протокол від 14.07.2014 року, за підсумками 9 місяців 2014 року заплановано розглянути 20.10.2014);

- продовжується стажування відповідальних працівників по роботі зі зверненнями громадян у відділі кадрової роботи та правового забезпечення департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації. Протягом січня-вересня 2014 року стажування пройшли 6 осіб: 5 – з професійно-технічних навчальних закладів, 1 - зі школи-інтернату;

-   згідно з річним планом роботи департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації у лютому 2014 року проведено перевірку додержання законодавства про звернення громадян у Миколаївській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів № 3 Миколаївської обласної ради (із 6 запланованих на 2014 рік). Під час перевірки виявлено, що у закладі не розроблені та не затверджені Порядок організації та проведення особистого прийому громадян адміністрацією школи-інтернату, Порядок проведення прямих телефонних «гарячих» ліній та Порядок роботи телефону довіри. Зазначені недоліки усунені у встановлений термін.

Протягом січня-вересня 2014 року надійшло 7 повторних звернень, у порівнянні з відповідним періодом минулого року на 3 звернення більше.

Наказом департаменту від 26.06.2013 року №62 надані відповідні доручення щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень.

У січні-вересні 2014 року до департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації надійшло 42 колективних звернень (18%), що в порівнянні з відповідним періодом 2013 року зменшилось на 2.

Питання дотримання термінів розгляду звернень громадян щотижня розглядається на апаратній нараді при директорі департаменту. Наказами департаменту від 26.06.2013 року №62 та від 28.03.2014 №211 працівників попереджено про неприпустимість порушення вимог чинного законодавства щодо розгляду звернень громадян та про персональну відповідальність за порушення термінів їх розгляду.

З метою проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом департаментом освіти, науки та молоді облдержадміністрації вживаються такі заходи:

1) відповідно до наказу від 27.12.2013 №470 у департаменті функціонують "гарячі лінії". У січні-вересні 2014 року спеціалістами департаменту проведено «гарячі лінії» з наступних питань:

забезпечення температурного режиму в закладах освіти;

благодійні внески у закладах освіти;

організація відпочинку та дозвілля дітей і молоді;

проведення державної підсумкової атестації в загальноосвітніх навчальних закладах області;

оздоровлення дітей різних категорій влітку;

прийом до державних професійно-технічних навчальних закладів області;

вступ до вищих навчальних закладів області;

початок нового 2014/2015 навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах області.

Інформація про їх проведення опублікована в газеті освітян Миколаївщини «Відкритий урок» від 16 січня 2014 року №3-4 та висвітлена на офіційному веб-сайті департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації www.oblosvita.mk.ua.

Протягом звітного періоду до департаменту на «гарячу» лінію надійшло 1 звернення щодо благодійних внесків у загальноосвітніх навчальних закладах та організації додаткових занять з математики. Питання вирішено позитивно.

2) з метою поліпшення роботи з батьками та громадськістю та відповідно до наказу департаменту від 27.12.2013 №469 систематично за номером телефону (0512) 37-92-99 працював "телефон довіри", вищезазначеним наказом закріплено відповідальні особи (Віннік Ю. О. та Титаренко К. Л.). Інформація про "телефон довіри" опублікована у газеті "Відкритий урок" від 16 січня 2014 року №3-4 та висвітлена на офіційному веб-сайті департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації. З лютого 2014 року номер «телефону довіри» департаменту освіти. науки та молоді облдержадміністрації змінено (наказ від 10.02.2014 №86). Громадяни можуть звертатися за номером телефону (0512) 37-87-11. Інформацію про зміну номера «телефону довіри» опубліковано у газеті "Відкритий урок" від 17 лютого 2014 року №7-8 та на офіційному веб-сайті департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації www.oblosvita.mk.ua.

Протягом січня-вересня 2014 року дзвінків за "телефоном довіри" не було.

3) на сайті департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації створено розділ "Організація роботи зі зверненнями громадян", в якому розміщено нормативні документи, узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом департаменту, зразки ведення ділової документації. Інформація у зазначеному розділі постійно оновлюється, додаються нові матеріали.

У січні - вересні 2014 року на особистих прийомах звернулося 35 громадян, на виїзних прийомах відвідувачів не було.

У департаменті освіти, науки та молоді облдержадміністрації виданий наказ від 27.12.2013 №468 "Про затвердження графіків особистого, виїзного прийому громадян директором, заступниками директора департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації на 2014 рік", графіки особистого та виїзного прийомів громадян доведено до відома населення на офіційному веб-сайті департаменту та опубліковано в газеті "Відкритий урок" від 16 січня 2014 року №3-4.

Усього протягом січня-вересня 2014 року із запланованих 54 особистих прийомів проведено - 79, із запланованих 54 виїзних прийомів, проведено – 54. На особистих та виїзних прийомах усього прийнято 35 громадян. Позитивно вирішено 10 питань, з них 4 вирішено на особистому прийомі, на останні надано відповідні роз`яснення.

Основні питання, з яких звертались громадяни під час особистих прийомів:

-         щодо сплати благодійних внесків у навчальних закладах;

-         щодо оформлення дитини на додаткові заняття з навчальних предметів;

-         щодо влаштування дитини до інтернатного закладу;

-         щодо працевлаштування;

-         щодо умов вступу до вищого навчального закладу;

-         щодо розвитку науково-освітянської діяльності в Миколаївській області;

-         щодо нагородження педагогічних працівників;

-         щодо роботи дошкільних навчальних закладів у літній період;

-         щодо влаштування дітей до навчальних закладів (дошкільних та загальноосвітніх);

-         щодо переведення на бюджетну форму навчання у вищому навчальному закладі.

donbas

centr

nmc

Освіта Миколаївщини

Hовини

DSC 0559   26 травня 2017 року в Шевченківській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІ ступенів Вітовського району Миколаївської обласної ради відбулося свято Останнього дзвоника «Прощавай, дитинства золота країно!»
На урочистостях були присутні голова Миколаївської обласної ради Москаленко Вікторія Вікторівна, голова Вітовської районної ради Матвєєв Ігор Семенович, депутат Миколаївської обласної ради Сторчеус Віктор Олександрович, голова Шевченківсьої сільської ради Шакунова Тетяна Петрівна, настоятель храму Іоана Златоуста отець Павло.

DSC 0140      26 травня 2017 року в Миколаївській спеціальній загальноосвітній школі – інтернаті № 3 пролунав Останній дзвоник та відбувся випускний вечір. Промайнув іще один навчальний рік, настала хвилююча пам'ятна мить. І для учнів, і для вчителів - це прекрасна шкільна традиція, родинне свято, яке нічим не можна замінити. По - сімейному теплим, яскравим і барвистим стало воно для школярів і випускників навчального закладу.

                                                                         IMG 4841

     27 травня 2017 року в Мішково-Погорілівській загальноосвітній санаторній школі-інтернаті пройшла урочиста лінійка з нагоди завершення 2016-2017 навчального року. На святі були присутні голова Миколаївської обласної ради Москаленко Вікторія Вікторівна та сільський голова Ботанін Андрій Леонідович.

kgtv1151121 27275 18sawvp 1    Сьогодні у славній освітянській родині Миколаївщини велике свято – свято Останнього дзвоника! Позаду залишилися уроки і перерви, змагання й предметні олімпіади, чисельні конкурси. Свято Останнього дзвоника сьогодні об'єднало усю Україну її надійним майбутнім – сучасними школярами. Цього дня звучать щирі вітання всій освітянській спільноті. Це – важлива подія в житті кожного учня, яку ми пов'язуємо з новими надіями, з вірою в те, що наше молоде покоління, збагачене знаннями, житиме гідно, розбудовуватиме українську державу, творитиме щасливе прийдешнє.

Свято Останнього дзвоника у 2017 році на Миколаївщині зустрічає 112 тисяч школярів. Прощальним воно є для 9 тисяч 300 випускників 9 – х класів та 5 тисяч 500 одинадцятикласників. Для випускників 11- х класів – це фініш дитинства і старт у доросле життя.
Щиро бажаємо всім школярам і випускникам впевненої дороги країною знань, духовного зросту, поваги до батьків та вчителів, любові до України, мирного неба і щасливого літа!

DSC 0520      24 травня 2017 року в Вознесенській загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів «Обдарованість» у форматі круглого столу відбулося засідання адміністрації та учнівського колективу з працівниками Вознесенського ВП ГУНП - інспектором ювенальної превенції Олексієм Валентиновичем Кушніром та дільничним інспектором Анною Іванівною Біличенко.

P1120031  19 травня 2017 року в обласному Будинку художньої творчості Миколаївської обласної ради відбувся звітний концерт колективів та студій під промовистою назвою «Від нас до зірок лише один крок».
Перед концертною програмою перед батьками та громадськістю з доповіддю щодо досягнень творчих колективів за 2016-2017 навчальний рік та перспектив розвитку закладу на майбутнє виступила директор, «Заслужений працівник освіти України» Щукіна Л.В.

Фотогалерея

Зворотній зв'язок

Якщо ви хочете отримати більше інформації, заповніть цю форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Будь ласка, заповніть всі обов'язкові поля .
Я згоден з вашими правилами і умовами
Відправляючи цю форму, ви приймаєте нашу політику конфіденційності.
ensest hikayeler aldatma sex hikayeleri yeni sex hikayeleri Resimli sex hikayeleri sex hikayeleri Sikiş hikayeleri Sex hikaye Erotik hikaye Porno hikayeleri gay sex hikayeleri alanya escort sirinevler escort elektronik sigara çeşiteleri antalya escort istanbul escort